“Journalist” vliegt uit de bocht.

Hij noemt zichzelf journalist maar is, gezien de stukken die hij schrijft, niet meer dan een verschrikkelijk foute columnist. Eigenlijk meer een bagger blogger. Dit stuk gaat over Chris Klomp.

Afgelopen week schreef hij opnieuw een stuk over me nadat ik op social media had aangekondigd aangifte tegen hem te gaan doen. Alles werd erbij gehaald, mijn “dure” reisjes, mijn luxe leventje, mijn veroordeling en het crowdfunden wat ik deed simpelweg om te overleven. Dit terwijl hij zelf donaties vraagt na zijn zielige stuk over zijn tinnitus. Zelfs mijn dochter werd niet gespaard.. Zijn trollenclub dook bovenop me en het leek bijna of ze daarvoor beloond zouden worden. Zoveel passie kom je nog maar weinig tegen. Uiteraard onder aanvoering van Klomp zelf die met zijn oneliners regelmatig het vuurtje even opstookte.

Ik gaf eerder aan dat Chris nog nooit aan wederhoor had gedaan en prompt benaderde hij me en liet me zijn nog te plaatsen stuk lezen. Ik corrigeerde het en vroeg hem zijn gecorrigeerde versie opnieuw te sturen. Dat deed hij niet. In plaats daarvan plaatste hij de volgende tekst onder zijn stuk:

Dit verhaal is voor publicatie integraal voorgelegd aan Brinkerink en op enkele kleine punten aangepast. Brinkerink heeft de geschetste gang van zaken niet kunnen weerleggen of weersproken. Ze gaf wel aan dat ik niet ethisch handelde. Op mijn stelling dat ik het niet ethisch vind om iemand ten onrechte te beschuldigen van kindermisbruik kwam geen reactie. Na publicatie van dit verhaal kwamen meerdere mensen naar voren die mij vertellen dat ze door Brinkerink zijn benadeeld. Wellicht iets voor een vervolg”.

Zelfs in zijn disclaimer liegt hij. Ik heb Chris nooit beschuldigd van kindermisbruik. Dat heeft iemand anders gedaan en ik heb het gekopieerd. Zo rolt het “nieuws”. Het is Chris zijn verdienmodel en precies wat hij bevestigd in de één na laatste zin van zijn disclaimer “er kwamen meerdere mensen naar voren”. Bij mij ook Chris. Actie, reactie!

Al heel lang geef ik aan te kunnen bewijzen dat er grove fouten zijn gemaakt bij het OM en al heel lang, acht jaar, krijg ik dagelijks te horen hoe verrot ik was door “geld van kwetsbare kinderen” achterover te drukken. Om die reden vroeg ik Erik Donk van JDTV een korte uitzending op te nemen waarin ik documenten beschikbaar stelde die mijn verhaal onderbouwen. Klomp is gevraagd mee te werken maar hij weigerde, er werd hem gevraagd te reageren op de uitzending maar dat weigerde hij ook. Wel gaf hij aan een kort geding te starten tegen JDTV.. Sterker nog, hij dreigde zelfs met het laten verwijderen op grond van laster van het YouTube account van JDTV. Pure intimidatie en heel bijzonder. Zeker omdat hij geen idee had wat er in de opname besproken zou worden.

Een dag eerder mailde Klomp mij al dat hij info wilde over de naam achter de verklaring van Center Parcs in mijn zaak. Dus, zes jaar lang schrijf je onzin over me, provoceer je, lieg je, wil en ga je niet met me in gesprek en vlak voor de opname wordt uitgezonden, maar nadat je je eigen trieste stuk een dag ervoor al plaatste, vraag je om namen? Van enig journalistiek niveau is dan ook wat mij betreft geen sprake meer voor zover dat er ooit was. Klomp zijn vervolg van die mensen “die naar voren kwamen” ken ik al. Ook daar ben ik klaar voor. Know your enemy…

Kijk hieronder de opname die JDTV maakte. JDTV is de enige, buiten mijn advocaten om, die voor welk proces dan ook de originele administratie, stukken en documenten te zien krijgt en mag filmen of fotograferen.

https://youtu.be/iShCtjoNXe8?si=aMNzC3dtUoXvllQp

ik heb Chris erop gewezen dat schrijven over mijn dochter journalistiek onwaardig is en niet ethisch. Ik verlaag me niet tot zijn niveau en zal dan ook niets over zijn kinderen schrijven.

Door mij te steunen kan ik de wantoestanden in de jeugdzorg blijven exposen, kan ik research en onafhankelijk onderzoek doen en kinderen en ouders bijstaan in hun strijd tegen de jeugdzorg. Ook kan ik zonder extra hulp mijn medische kosten zelf betalen. Maandelijks een klein bedrag of een éénmalige bijdrage kunt u hier doen: https://klokkenluider-2.backme.org/

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag