3 Mei 2021 Wat hebben een pedoseksuele columnist en de overheid met elkaar gemeen?

Toen ik uit de gevangenis kwam zocht ik iemand om mee te praten. Ik werd benaderd op twitter door @ouderkrachtvoor. De onderwijsclub voor thuiszitters van Katinka Slump. In de loop der tijd ontstond er een vertrouwensband en spraken we vrijwel elke dag. Na een aantal jaren bleek Doremalen achter dat account te zitten. Toen vielen dingen ook op zijn plek. Zes jaar verder weten we dat er vanuit die club banden waren met Demmink en dat de overheid betrokken was erin. Slump zelf is geridderd. Vast voor haar bemoeienis in en door de overheid gesubsidieerde betrokkenheid bij de sekte Avatar.

Zo kwam ik op een dag bij Job Knoester de advocaat en het eerste wat hij zei was: “ik ben voor je gewaarschuwd”. Toen ik vroeg door wie zei hij me dat hij dat niet kon vertellen. Beroepsgeheim. Er waren er maar twee die wisten dat ik die afspraak had. Toen ik Dhr. Knoester later sprak over deze opmerking had hij er geen actieve herinnering aan.

Op een dag met mijn zoon op Center Parcs was werd ik ’s morgens verrast door het crisisteam van Jeugdzorg en de politie. Ook toen wist maar 1 iemand waar ik was. Juist. @ouderkrachtvoor. Desiree van Doremalen dus. Dit zijn maar een paar voorbeelden. Overigens stuurde Doremalen clientendossiers gewoon via de mail door en zo kwam ik in het bezit van o.a. het dossier van Willem van Drunen. Desiree vond dat deze man op zijn nummer gezet moest worden en probeerde mij voor haar karretje te spannen. Uiteraard heb ik dat dossier nooit openbaar gemaakt maar ze mailde het wel. Tot zover de integriteit van Doremalen. Er zijn nog tal van voorbeelden en ook overal screenshots van maar dan wordt deze column een boek.

Momenteel zijn Doremalen, Chris Klomp en nog een paar zielepoten al tijden bezig met een enorme hetze tegen mij maar ook tegen de kandidaten en het bestuur van Partij voor de Kinderbelangen (inmiddels opgeheven) waar ik ooit de oprichtster van was. Voor de verkiezingen werden kandidaten bedreigd, geintimideerd en door het slijk gehaald. Dit nam heel ernstige vormen aan tot bedreiging van hun kinderen aan toe en niet alleen Nakad haar dochter.

Doremalen gebruikt net als Chris Klomp hiervoor aliassen. Zowel op facebook als op Twitter. Momenteel is ze erg actief onder de naam Sandra van Dalen @SandravanDalen7. Deze Sandra schrijft dingen die alleen bekend waren bij @ouderkrachtvoor. Doremalen dus. Doremalen is een justitiemol en betrokken in mijn zaak. Zo legde ze een valse getuigenverklaring in mijn zaak en zorgde ze ervoor dat mijn strafdossier op straat kwam te liggen nog voor ik veroordeeld was. Blijkbaar is dat nu weer het geval met mijn herzieningsverzoek. Als je voor justitie werkt dan kun je dat idd. Het maakt mij verder niet uit. Deze uitlatingen worden toegevoegd aan het dossier wat er al ligt en is op lange termijn alleen maar in mijn voordeel.

Chris Klomp

Pedoseksuele columniste Klomp is ook nog steeds bezig begrijp ik. Ik volg het niet maar soms stuurt iemand me een screenshot van zijn uitlatingen. Klomp heeft me nog steeds niet gebeld of gemaild. Heeft me nog nooit gesproken ondanks dat ik meerdere keren heb aangegeven dat ik bereikbaar ben. Online is de interactie tussen Doremalen en klomp over mij en over anderen lachwekkend. De 1 betrokken in mijn zaak, de ander onder de noemer journalist maar intussen pedoseksuelen beschermend. Chris verwijderd ook dingen. De communicatie met zijn billenmaatje Sidney Smeets, die pedopartij Martijn ooit verdedigde o.a. Gelukkig hebben we de screenshots nog.

Yvonne Fiege alias @Dynd021 alias ViaVon alias @SOSJeugdzorg

Dikke mik met Doremalen ook al is dat ooit anders geweest. De enige keer dat ik haar aansprak tijdens een meeting in 2017 over waarom ze me zo door het slijk haalde keek ze alleen maar naar haar voeten. Ik stelde voor even een kop koffie te drinken nu we daar toch samen waren maar ze durfde niet. Momenteel ook weer het hoogste woord over me online maar laffer heb ik ze nog niet gezien. Op Klomp en Doremalen na dan die ook de confrontatie niet aandurven met me :-). Bij SOSjeugdzorg zit ook Rebecca Albers. Op staande voet ontslagen indertijd door me en ook betrokken in mijn zaak. Haar zus heeft een verklaring afgelegd hierover. Zelf bleek ze het UWV te hebben opgelicht.

Fiege en Doremalen hebben regelmatig een aanvaring gehad. Fiege heeft toen uitlatingen gedaan over Doremalen onder andere dat ze voor de overheid werkt. Nico Mul heeft dat bevestigd en vertelde er terloops nog even bij dat Doremalen indertijd ontslagen is bij de politie. Ook daarover heeft ze gelogen tijdens het getuigenverhoor. Door Fiege ben ik in het bezit van whats app verkeer tussen Erik Gerritsen (secretaris-generaal VWS) en Doremalen

Ook in SOSjeugdzorg: Ranada van Kralingen @Ranada1967. Ranada heeft het achter haar ellebogen. Ranada vind dat iedereen een 2e kans verdient. Niet dat ik die nodig heb en dat heb ik haar ook verteld maar ze zocht contact met me om vervolgens in whats app ook helemaal los te gaan over Doremalen (met wie ze bij SOSjeugdzorg toen weer ruzie hadden) maar ook over o.a. BVIKZ die zich hebben laten meeslepen door Doremalen volgens Ranada (screenshots aanwezig).

Trollen

Los van die idioten hierboven zijn er ook een aantal trollen bezig. Anoniem natuurlijk want laf. Zo hebben we VEZZ die maar hamert op crowdfundingen door mij. Dat klopt VEZZ. Heb ik inderdaad een paar keer gedaan. Met reden en geen woord aan gelogen. Is dat verboden? Verder hamert hij erop dat ik de naam van een kind heb genoemd online. Je kunt alles van me vinden en zeggen maar dat dus niet dus kom maar op met je screenshots Vezzie. Ook tagt Vezz Klomp en Doremalen terwijl hij suggereert pedojager te zijn. Ja hoor Vezz dan zoek je idd een pedoseksuele columnist en een overheidstrol op. Lekker geloofwaardig. Not.

Vragen

Er schijnen wat vragen te zijn bij de pedoseksuele columniste Chris klomp en de overheid werkend onder de naam Desiree van Doremalen. Niet dat ze dat mij vragen, dat zetten ze online neer alsof wat zij zeggen waar is.

1 Volgens Doremalen (alias @SandravanDalen7) heb ik geen advocaat meer. Fout. Die heb ik wel.

2 Volgens Doremalen wilde het Zorgkantoor niet getuigen. Fout. Dat mochten ze van de rechter niet. Intussen zit hun verklaring bij het herzieningsverzoek. (maar die hebben jullie toch?).

3 Volgens tapgesprekken bla bla bla. Fout. Tapgesprekken zijn gemanipuleerd en niet juist weergegeven. Inmiddels is dat bevestigd.

4 Volgens mijn eigen verklaringen bla bla bla. Fout. Die zijn door mij niet ondertekend en zijn dus de interpretatie van het OM en de rechter.

5 Ouders zijn veroordeeld. Klopt. Een deel is veroordeeld tot taakstraf of terug betalen. Een ander deel is vrijgesproken. Meerdere rechters in die zaken hebben verklaard dat er opnieuw gekeken moet worden naar mijn zaak.

6 Chris Klomp: Brinkerink is veroordeeld tot het terug betalen van 7 ton. Fout. Voor 3,5 Ton Chrissie en in het herzieningsverzoek blijft daar geen euro meer van over.

7 Volgens Doremalen en pedoseksueel columnist Klomp ben ik voortvluchtig. Fout. Ik woonde hier al ruim 4 jaar toen een rechter in NL vond dat ik 3,5 ton moest betalen. Omdat ik dat niet kan en ook nooit heb gekund” is dat omgezet in detentie voor 540 dagen. Ik ben dus niet gevlucht maar kom ook even niet terug nog :-).

8 Ik ben geen klokkenluider. Fout. In 2009 en 2010 luidde ik de klok bij alle 2e kamerleden en betrokken ministeries. Dat werd besproken tijdens de evaluatie van de wet op de Jeugdzorg, er kwamen kamervragen en een vertrouwenspersoon. Na mijn detentie ben ik door Renske Leijten doorgestuurd naar het huis voor klokkenluiders. Een week later bleek daar de AIVD in te zitten.

Als jullie nog meer vragen hebben hoor ik dat graag. Mag gewoon via de mail. Veel plezier online verder. Vezz je krijgt deze mail in je mailbox want je hebt je daarvoor aangemeld zag ik :-).

Als ik er vandaag nog zin in heb zal ik de screenshots erbij uploaden om het verhaal compleet te maken.

Mij rest nog 1 vraag. Waarom en op wiens befehl wordt ik, 8 jaar na mijn arrestatie, nog zo verschrikkelijk gebashed, worden mensen met wie ik contact heb benaderd en als ze niet meewerken bedreigd, gestalkt en geintimideerd? Ik ben veroordeeld. Of dat terecht is is een tweede maar dat is mijn pakkie aan. Ik heb de straf die me is opgelegd uitgezeten. Hoezo dan 8 jaar lang dag in dag uit deze taferelen?

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag